گل شکسته
نوشته شده توسط : siah-sefid
شاخه گلی شکسته تو دسته تو اسیرم
اگه نیایی تو پیشم یه وقت دیدی میمیرم
محتاج یک نگاتم تا جون دارم فداتم
محتاج یک نگاه و قهر بکنی میمیرم
دستو پامو گم می کنم
وقتی نگام می کنی تو
نفس نفس هول می کنم
وقتی صدام می کنی تو
تو دفتره خاطره هام
تو ذهن و تو آرزوهام
اسم تو هم شده فراموش
اسم تو هم شده فراموش
یادم دادی بسوزم... دارم می سوزم...دارم می سوزم
اشکه چشامو دیدی بگو به چی رسیدی
قسم به بی قراریت مردم از چشم انتظاریت
محتاج یک نگاتم تا جون دارم فداتم
محتاج یک نگاه و قهر بکنی میمیرم
دستو پامو گم می کنم
وقتی نگام می کنی تو
نفس نفس هول می کنم
وقتی صدام می کنی تو
تو دفتره خاطره هام
تو ذهن و تو آرزوهام
اسم تو هم شده فراموش
اسم تو هم شده فراموش
می دونی که دوست دارم
واسه اینه که دل می سوزونی تو
گفتم بهت دوست دارم
اما حالا من پشیمونم
برو به درک برو به درک برو به درک
برو به درک...

__________________





:: موضوعات مرتبط: شعر , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: آخر , آخرین , اثر , احساس , از , اما , اول , اگه , ای , این , با , بار , باره , باز , باشه , باید , بد , بدون , برای , به , بهش , بگو , بی , بیا , بیشتر , تا , تب , تنها , تو , جاده , جام , حیفه , خاطره , خدا , خسته , خودت , داره , داریم , دست , دل , دلت , دلتنگی , دلم , دنیا , دنیای , دو , دوری , ذهن , را , راه , رد , رفته , رو , روز , زندگی , زیبا , سر , شب , شده , شعر , عاشق , عزیز , عشق , عکس , غم , فرشته , فقط , فکر , قصه , قلب , ما , مثل , مرز , مرگ , من , می , میکنی , نفس , ها , هامون , هم , همه , واسه , پر , پس , پشت , پیش , چرا , چشم , چشمی , چه , کرده , کسی , که , گروه , گم , یا , یه , یک , یکی ,
:: بازدید از این مطلب : 1173
|
امتیاز مطلب : 117
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ستاره در تاریخ : 1390/2/3/6 - - گفته است :
سلام ممنون که به وبلاگ من سر زدی وبلاگ شمام متنوع و جالب مرسی موفق باشی ممنون از نظر خوبتان. دوباره سر بزنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: